sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

Tiheitä juttuja hei!

Mitä ihminen tekee kun haluaa laihtua?
Punnitsee ja säästää...
No ei vaan, punnitsee ja mittaa.

Otin itsestäni mitat.
Klassista mittanauhan kanssa itseensä tutustumista...
Tiedoksenne: mittanauha riittää hyvin ympäri!

Tämän jälkeen selatessani interNettiä, löysin erään onnistumistarinan, missä daami oli myös punninnut ja mitannut itseään.
Onnistujadaamin alkumitat olivat samat kuin mulla, mutta painoa oli 15kg vähemmän! 15kg! 
Siis ihan kammottava ero!
Mä oon nyt miettinyt vaihtoehtoja sille, miten tämä voi olla mahdollista.
1. Sillä ei oo jalkoja
2. Se on 80cm lyhyt kääpiönainen
3. Se valehtelee

Kuulin kuitenkin, että tilanne on ehkä silleen, että mä vaan satun olee paljon tiheempi ku se.
Kuin tihee mä hei oon!
Kaupungin tihein daami!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti