maanantai 17. marraskuuta 2014

valokuvia, minusta ja minusta

voe herra mun vereni.
näin itsestäni valokuvan vuodelta 2007 tai kaheksan.
en minä joka vuotta voi muistaa.

kuitenkin aikuisena.

olin siinä niin pieni.
niin pieni kuin ihminen voi olla tonnikala-olut dieetillä.
näytin mielestäni jopa hieman sairaalta.
niin siraalta kuin ihminen joka on tonnikala-olut diettillä näyttää.

sitten rupesin syömään terveellisesti.
nyt se pienuus on vain haave.
kaukana siintävä piste.

mutta tänään se alkoi.
kisa.
miten voittaja ratkaistaan, sitä ei ole vielä päätetty, mutta muuten säännöt on kunnossa.
meitä on kolme.
minä, mies ja veli.

se kuka häviää, joutuu maksamaan ravintolareissun.
miehen mielestä tää on epäreilua.
jos hän häviää, hän maksaa.
jos mä häviän, hän maksaa.
perus.

mutta nyt siis aloitan taas tonnikala-olut dieetin, koska todistetusti se toimii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti